Sunday, November 22, 2009

Pelancaran KUSSIM dan Minggu Susu Ibu Maran

Alhamdulillah...
Itulah kalimat yang harus diucapkan bilamana Pelancaran KUSSIM dan Minggu Penyusuan Susu Ibu Peringkat Daerah Maran telah berjaya dimurnikan pada 31 Oktober 2009 yang lalu berlokasikan Dewan Sek. Keb. Felda Bukit Tajau, Maran.

Majlis telah dirasmikan oleh Ahli Parlimen Maran, YB Dato' Haji Ismail b. Haji Abd. Muttalib DIMP., SAP., AAP., AMP., PKC.

Program NUR BESTARI ini adalah usahasama Majlis Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Kawasan Parlimen Maran dan dianjurkan bersama Pejabat Kesihatan Daerah Maran,KUSSIM, Pergerakan Wanita UMNO Bhgn Maran, Jawatankuasa Kemajuan Kawasan Kampung (JKKK) dan PIBG Sek. Keb. Felda Bukit Tajau.

Pelbagai slot turut dimuatkan sempena program ini antaranya senamrobik, ceramah Kebaikan Susu Ibu dan Wanita(oleh Dr. Sharifah Fotimah Syed Abdullah, PKK Bandar Jengka) ,Pemakanan Secara Sihat (oleh En. Khairul Nizam Baharum, Pen. Pgrh Kanan Pemakanan) dan Etiket Sosial dan Penampilan Diri (Pn. Hazlin Hassan, Pensyarah Pengurusan Pejabat UiTM Pahang Kampus Jengka), persembahan kanak² tabika KEMAS Jengka 2, Penyampaian sijil kepada AJK KUSSIM,

Sekalung penghargaan, syabas dan tahniah diucapkan kepada semua ahli KUSSIM dan pihak² lain yang terlibat secara langsung dan tidak langsung di atas kecemerlangan komitmen dan kejayaan penganjuran program.

Semoga KUSSIM terus mara!!!.



















































No comments:

Post a Comment